Cette offre d’emploi n’est plus d’actualité.

English Speaking customer advisors for a medical service project - RABAT

Call Centers (métiers de) - Secteur Centre d'appel

  • Moins de 1 an
  • 30 poste(s) sur Rabat et région - Maroc
  • Bac +3 Minimum - Baccalauréat

Flexibilité Conventionnel Distance émotionnelle Extraversion

  • CDI
  • Télétravail : Non
Publiée il y a 672 jours sur ReKrute.com - Postulez avant le 05/06/2022

Entreprise :

 

Sitel Group est leader mondial des services intégrés au cœur de l’Expérience Client. Nous sommes présents dans 29 pays, avec 80 000 Collaborateurs parlant 50 langues, nous accompagnons chaque jour plus de 400 partenaires dans le monde.

L’ADN de Sitel Group repose sur notre crédo « Create Connexion. Value Conversation », sur l’innovation permanente et le développement de nouvelles solutions visant à transformer la Relation Client en expérience véritablement personnalisée pour le client. Nous avons à cœur d’aider les marques à fidéliser leurs clients et à toujours augmenter leur satisfaction. Nous conservons et déployons des solutions adaptées à chacun de nos clients et permettant une gestion de bout en bout de l’Expérience Client.

En Afrique, nous comptons 8000 collaborateurs répartis sur Casablanca, Rabat, Fès, Abidjan et Dakar.

Notre performance opérationnelle repose sur la culture du « People First » portée par nos équipes à tous les niveaux de l’entreprise.

Cette devise se traduit quotidiennement à travers nos 4 valeurs :

Be Bold, Build Trust , Work Together , Wow Customers.

Poste :

We are looking for English-speaking customer service agents (Fixed salary + Language bonus + Performance bonus)

As a Customer Care Agent, you will have to answer calls and emails with the main objective of providing excellent service in all situations (questions, complaints, requests for advice and support; technical support request level 1)
As customer service is the lifeblood of the company, you will play a vital role in promoting the brand and its image through effective patient care and satisfaction.
Among your attributes:
- Responding to a wide variety of customer cases via phone and email
- Listening carefully to customer requests and demonstrating understanding
- Opting for the best route (appeal process) to handle the customer case
- Remain professional and calm in all situations
- Record and document customer cases in the appropriate tool
- Demonstrate an attitude that reflects the best possible image of the company

Profil recherché :

Required profile

- Very good time flexibility to work 44 hours per week on a rotating basis;
- Have at least a baccalaureate
- Have an excellent command of business English (level C1 written and spoken)
- Proven experience in the commercial field, ideally in a call center, and preferably in a project focused on customer satisfaction
- Recognizes the field and values of meditation and its real benefits

Benefits and others

In addition to a permanent contract (CDI), social security, private health insurance and transportation provided for closing hours, Sitel offers:
- Certification Training;
- A de-capped sales bonus;
- Language bonus;
- A performance bonus;
- An evolving salary;
- A welcome bonus;
- Subscription to the CNSS;
- A private health insurance

Like all the positions in our company, this position is open to people with reduced mobility

In order to complete your application and pass your access test, please copy the following link on a web page and follow the instructions that will appear on your screen:

https://my.harver.com/app/landing/60832b38c01d360011e4882d/login?utm_source=Jobs_Sitel&utm_campaign=Web

Adresse de notre siège :

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Traits de personnalité souhaités :

Flexibilité Conventionnel Distance émotionnelle Extraversion

4K
Matching global
N/A
N/A
FineTunePro
COMPÉTENCES
N/A
Kapacity Revealer
PERSONNALITÉ
N/A
Feel Good
CULTURE

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